Mrs.Cullen

Ah, ja detta blev föredetta Mrs.Swan. En vacker Mrs.Cullen i en helt underbar film. Jag gick dit med mina kompisar och vi satt och grät oss igenom hela filmen för den var så sjukt underbar. Så fin och bra gjort men självklart så hatar jag slutet och jag kan inte vara den ända, eller? Men det var ett litet misstag som jag la märke till. Skulle inte Bella & Edward byta ut orden "tills döden skilljer oss år" till "så länge vi båda andas"? (Fast på engelska då :P) Aja, den var sjukt bra ändå och så fick jag med min fina saker hem också.


1. Kalender. 2. Biljetten. 3. Kvittot till kalendern. 4 .Popcorn kartongen. 5. BD armband.
6. Bio presentkort (oladdat). 7. Ett extra BD papper från armbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0